Hűségprogram Ingyenes házhozszállítási lehetőség
  • BIOENERGETIC Kiadó Kft
  • 224 oldal
  • ISBN: 9789632915081
  • Nyelv: magyar
  • Megjelenés éve: 2020
  • Letölthető verzió: Epub és Mobi
  • Gyakran ismételt kérdések
30%
2190 Ft
1533 Ft
Hűségprogrammal elérhető ár: 1643 Ft
Kosárba

Kívánságlistára

Ajánljuk hangoskönyv formában is!

Ajánljuk nyomtatott formában is!

HOOKED - Horogra akasztva
HOOKED - Horogra akasztva
2890 Ft
2746 Ft
Kosárba

E-könyv kínálatunk

Bárcsak 20 évesen tudtam volna mindezt!  E-KÖNYV
Bárcsak 20 évesen tudtam volna mindezt! E-KÖNYV
1790 Ft
1432 Ft
Kosárba
A tudatos figyelem művészete E-KÖNYV
A tudatos figyelem művészete E-KÖNYV
2590 Ft
1813 Ft
Kosárba

HOOKED - Horogra akasztva - Nir Eyal

Hogyan fejlessz szokásformáló termékeket

Nir Eyal

Ryan Hoover

Az okos telefonnal rendelkezők 79 százaléka felkelés után kevesebb, mint negyed órával már a képernyőt görgeti. Egy kutatás szerint az amerikaiak harmada előbb mondana le a szexről, mint a mobiljáról. Valljuk be, horogra akadtunk. Miért fordul a világ szeme egyes termékekre, míg másokról tudomást sem vesz? Miért vásárolunk pusztán szokásból bizonyos dolgokat? Hogyan éri el némely cég, hogy ellenállhatatlan termékeket kínáljon? Miként épülnek be bizonyos alkalmazások, internetes szolgáltatások rövid idő alatt az életünkbe?

Nir Eyal, a Szilícium-völgy kézikönyveként emlegetett HOOKED szerzője a fenti kérdésekre a horogmodellel adja meg a választ. Sokéves kutatómunkájára támaszkodva, gyakorlati példákkal mutatja be, mi húzódik a mindennapjainkba beépült szokásépítő termékek és szolgáltatások sikere mögött. A horgok működésének elve, hogy összekötik a felhasználó problémáját a vállalat megoldásával, és mindezt elég gyakran teszik ahhoz, hogy egy új szokást alakítsanak ki.

A könyv részletesen tárgyalja, hogyan változtatják meg bizonyos termékek a cselekedeteinket és ezzel együtt a személyiségünket is. A Horogra akasztva termékmenedzsereknek, dizájnereknek, marketingeseknek, startup-alapítóknak és mindazoknak íródott, akik szeretnék megérteni, milyen befolyással vannak a termékek a viselkedésünkre.

„Legtöbben mindennap megéljük, hogy az online világ már rég horogra akasztott bennünket is. Ez az okos kis könyv nemcsak kiutat mutat, hanem arra is fényt derít, hogyan fordíthatjuk az eddig ellenünk dolgozó erőket a saját (üzleti) hasznunkra.”
Szalay Ádám kommunikációs szakértő

Olvasson bele: Nir Eyal  Ryan Hoover  - HOOKED - Horogra akasztva E-KÖNYV

HOOKED - Horogra akasztva E-KÖNYV értékelése

Az értékeléshez jelentkezzen be vagy regisztráljon!

Legyen Ön az első, aki értékeli ezt a könyvet!

HOOKED - Horogra akasztva

Hogyan fejlessz szokásformáló termékeket

Nir Eyal

Ryan Hoover

  • 224 oldal
  • ISBN: 9789632915081
  • Nyelv: magyar
  • Megjelenés éve: 2020
  • Fordító:

Az okos telefonnal rendelkezők 79 százaléka felkelés után kevesebb, mint negyed órával már a képernyőt görgeti. Egy kutatás szerint az amerikaiak harmada előbb mondana le a szexről, mint a mobiljáról. Valljuk be, horogra akadtunk. Miért fordul a világ szeme egyes termékekre, míg másokról tudomást sem vesz? Miért vásárolunk pusztán szokásból bizonyos dolgokat? Hogyan éri el némely cég, hogy ellenállhatatlan termékeket kínáljon? Miként épülnek be bizonyos alkalmazások, internetes szolgáltatások rövid idő alatt az életünkbe?

Nir Eyal, a Szilícium-völgy kézikönyveként emlegetett HOOKED szerzője a fenti kérdésekre a horogmodellel adja meg a választ. Sokéves kutatómunkájára támaszkodva, gyakorlati példákkal mutatja be, mi húzódik a mindennapjainkba beépült szokásépítő termékek és szolgáltatások sikere mögött. A horgok működésének elve, hogy összekötik a felhasználó problémáját a vállalat megoldásával, és mindezt elég gyakran teszik ahhoz, hogy egy új szokást alakítsanak ki.

A könyv részletesen tárgyalja, hogyan változtatják meg bizonyos termékek a cselekedeteinket és ezzel együtt a személyiségünket is. A Horogra akasztva termékmenedzsereknek, dizájnereknek, marketingeseknek, startup-alapítóknak és mindazoknak íródott, akik szeretnék megérteni, milyen befolyással vannak a termékek a viselkedésünkre.

„Legtöbben mindennap megéljük, hogy az online világ már rég horogra akasztott bennünket is. Ez az okos kis könyv nemcsak kiutat mutat, hanem arra is fényt derít, hogyan fordíthatjuk az eddig ellenünk dolgozó erőket a saját (üzleti) hasznunkra.”
Szalay Ádám kommunikációs szakértő

HOOKED - Horogra akasztva E-KÖNYV értékelése

Az értékeléshez jelentkezzen be vagy regisztráljon!

Legyen Ön az első, aki értékeli ezt a könyvet!

Olvasson bele: Nir Eyal  Ryan Hoover  - HOOKED - Horogra akasztva E-KÖNYV

30%
2190 Ft
1533 Ft
Hűségprogrammal elérhető ár: 1643 Ft
Kosárba

Ajánljuk nyomtatott formában is!

HOOKED - Horogra akasztva
HOOKED - Horogra akasztva
2890 Ft
2746 Ft
Kosárba

Ezt ajánljuk hozzá

Bárcsak 20 évesen tudtam volna mindezt!  E-KÖNYV
Bárcsak 20 évesen tudtam volna mindezt! E-KÖNYV
1790 Ft
1432 Ft
Kosárba
A tudatos figyelem művészete E-KÖNYV
A tudatos figyelem művészete E-KÖNYV
2590 Ft
1813 Ft
Kosárba

Bestsellerek

Az edzés anatómiai kézikönyve
Az edzés anatómiai kézikönyve
4990 Ft
4741 Ft
Kosárba
A valóságkód
A valóságkód
3990 Ft
3791 Ft
Kosárba
ThetaHealing®
ThetaHealing®
3400 Ft
3230 Ft
Kosárba

Kategória ajánlatai

Egy barát üzenete
Egy barát üzenete
1790 Ft
1701 Ft
Kosárba
A hatékony online marketing 7 legfőbb alapelve
A hatékony online marketing 7 legfőbb alapelve
5970 Ft
5672 Ft
Kosárba
Facebook-képlet
Facebook-képlet
5970 Ft
5672 Ft
Kosárba

TOVÁBBI AJÁNLATOK

Kulcsszavak a Crowley tarot-hoz
Kulcsszavak a Crowley tarot-hoz
2390 Ft
1673 Ft
Kosárba
Ön elavult böngészőt használ! A jobb felhasználói élmény érdekében kérjük, frissítse böngészőjét.   Értettem