Nincs engedélyezve a javascript.
Boldogság mint cégkultúra

Boldogság mint cégkultúra

A milliárd dolláros profithoz, szenvedélyhez és magasabb célhoz vezető út

"A Zappos merészet álmodó vezérigazgatója elmeséli, hogyan vezetett addig példátlan sikerekhez a vállalati kultúra hangsúlyozása. ..."
Megjelenés:
2023.04.03.
Oldalszám:
350
Kötésmód:
puhatáblás, füllel
ISBN:
9786150091587
Kiadói kód:
213108
Készleten, szállítás:
1-2 munkanap
Eredeti ár:
4 970 Ft
Online ár:
3 976 Ft

Árakkal kapcsolatos információk:

Eredeti ár: kedvezmény nélküli könyvesbolti ár

Online ár: az internetes rendelésekre érvényes ár

Bevezető ár: a megjelenéshez kapcsolódó, előrendelőknek járó kedvezményes ár

Korábbi ár: az akciót megelőző 30 nap legalacsonyabb ára ezen a weboldalon

Leírás
"A Zappos merészet álmodó vezérigazgatója elmeséli, hogyan vezetett addig példátlan sikerekhez a vállalati kultúra hangsúlyozása.

- Fizess 2000 dollárt az új alkalmazottaknak, hogy kilépjenek.
- Az egész céged maga legyen az ügyfélszolgálat, ne csak egy csapat azon belül.
- Az első számú prioritásod a céges kultúra legyen.
- A vállalkozásod vezetéséhez alkalmazd a boldogságkutatások tudományos eredményeit.
- Az alkalmazottak fejlődését személyes és szakmai segítséggel egyaránt támogasd.
- Igyekezz megváltoztatni a világot.
- Ja, és keress pénzt!

Őrülten hangzik? Mindez a normál ügymenet része a Zappos.com nevű online kiskereskedelmi cégnél, ahol a bruttó értékesítési bevétel minden évben meghaladja az egymilliárd dollárt.

Tony Hsieh (a kiejtése: séj) 1999-ben 265 millió dollárért eladta a Microsoftnak a LinkExchange nevű vállalatot, amelynek társalapítója volt. Ezt követően csatlakozott a Zapposhoz tanácsadói és befektetői minőségben, majd végül ő lett a cég vezérigazgatója. 2009-ben a Zappos szerepelt a Fortune magazin legjobb 25 munkahelyet feltüntető toplistáján, majd ugyanebben az évben felvásárolta az Amazon - az ügylet becsült értéke a zárás napján meghaladta az 1,2 milliárd dollárt.

Első könyvében Tony az élete során - a limonádés standtól a pizzázón és a LinkExchange-en át egészen a Zapposig és még tovább - megtanult különböző üzleti leckéket osztja meg az olvasóival. Végső soron azt mutatja meg, hogy a boldogságot szem előtt tartva hogyan növelhetjük a profitot, a szenvedélyt és a céltudatosságot mind az üzletben, mind pedig az életben."