Hűségprogram Ingyenes házhozszállítási lehetőség

Nir Eyal

Nir Eyal

 

 

 

 

Nir Eyal viselkedési dizájnt tanított a Stanford Posztgraduális Üzleti Iskolában és a Hasso Plattner Design Intézetben. A pszichológia más tudományokkal való metszéspontjairól, technikáról és üzletről ír, tanít a NirAndFar.com oldalon, valamint tanácsadóként is dolgozik a fent említett témákban. Írásai a Harvard Business Review, Atlantic, Time, The Week, Inc., Psychology Today című lapokban jelentek meg.
A 2014-ben kiadott HOOKED – Horogra akasztva – Hogyan fejlessz szokásformáló termékeket című könyve a Wall Street Journal sikerkönyve, amit több mint tizennyolc nyelvre fordítottak le, és elnyerte az „Év Marketinges Könyve” elnevezésű díjat a 800 CEO Read könyvterjesztő cégtől.

Szűrő

HOOKED - Horogra akasztva

Hogyan fejlessz szokásformáló termékeket

Nir Eyal Ryan Hoover

Az okos telefonnal rendelkezők 79 százaléka felkelés után kevesebb, mint negyed órával már a képernyőt görgeti. Egy kutatás szerint az amerikaiak harmada előbb mondana le a szexről, mint a mobiljáról. Valljuk be, horogra akadtunk. Miért fordul a világ szeme egyes termékekre, míg másokról tudomást sem vesz? Miért vásárolunk pusztán szokásból bizonyos dolgokat? Hogyan éri el némely cég, hogy ellenál...

Eredeti ár: 2890 Ft
Kiadói ár: 2023 Ft Kosárba
Ön elavult böngészőt használ! A jobb felhasználói élmény érdekében kérjük, frissítse böngészőjét.   Értettem